Съобщение
Общинска администрация Брезово УВЕДОМЯВА собствениците и ползвателите на регистрирани на територията на община Брезово постоянни животновъдни обекти, в които се отглеждат пасищни селскостопански животни, че съгласно чл.37и, ал.5 от ЗСПЗЗ и чл.99 от ППЗСПЗЗ в срок до 10.03.2017 год. следва да подадат заявление по образец до кмета на общината в случай, че желаят да ползват индивидуално общински или държавни имоти с НТП:пасище, мера и ливади за стопанската 2017/2018 год.
Условията за индивидуално ползване на общински или държавни пасища е заявителите да са регистрирани като земеделски производители и да имат регистриран постоянен животновъден обект на територията на община Брезово.
Към заявлението се прилагат:
1. копие от документ за самоличност за физическите лица или нотариално заверено пълномощно и копие от документ за самоличност на упълномощеното лице;
2. копие от документ за регистрация или единен идентификационен код на юридическото лице или едноличния търговец съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър;
3. копие от документ за самоличност на физическото лице, представляващо търговеца при провеждането на процедурата, или документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно на упълномощено от него лице;
4. декларация за липса на данъчни задължения, както и за задължения към Държавен фонд „Земеделие", към държавния и общинския поземлен фонд и за земите по чл. 37в, ал. 3, т. 2 ЗСПЗЗ по образец, одобрен от министъра на земеделието и храните.
Образец на заявлението може да се получи от кмета/кметския наместник на съответното населено място или в сградата на община Брезово на І етаж, отдел „Стопанско икономическо развитие”.
Информация за свободните имоти, определени за индивидуално ползване може да намерите на официалния сайт на община Брезово или в съответното населено място.
За допълнителна информация тел:0889201018- Петя Иванова
ИНЖ. РАДНЬО МАНОЛОВ
Кмет на община
Обява
Общинска администрация гр. Брезово обявява свободно работно място за длъжността „Рехабилитатор” в Общинска служба „ Социални услуги”
Документи се приемат в Деловодството на общината в срок до 20 март 2017 г.
Необходими документи:
- Мотивирано заявление
- Документ за завършено образование – бакалавър
- Документ, удостоверяващ професионален опит
За допълнителна информация: Стойна Малешкова – тел. 03191 2252, GSM 0889 507239
Съобщение
С Ъ О Б Щ Е Н И Е
1. Избирател, чийто постоянен и настоящ адрес са в различни населени места, може да поиска да бъде вписан в избирателния списък по настоящ адрес не по-късно от 14 дни преди изборния ден. Искането се прави писмено до кмета на общината, района, кметството или до кметския наместник и съдържа единния граждански номер на избирателя вида и номера на документа за самоличност и подпис или чрез електронно заявление през интернет страницата на съответната община по настоящия адрес на лицето /Чл. 36 ал. 1 от ИК/
Имейл на Община Брезово:
oba_brezovo©abv.bg Приложение № 12-НС - Заявление за вписване в избирателния списък по настоящ адрес (по чл. 36, ал. 1 от Изборния кодекс) Краен срок: 11.03.2017 г. до 17.00 ч.
2. Избирателите с трайни увреждания, които не им позволяват да упражняват избирателното си право в изборно помещение, но желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, заявяват желанието си в писмена форма чрез заявление по образец, подписано саморъчно и подадено от упълномощено лице или изпратено по пощата, факс или чрез електронно заявление през интернет страницата на общинската администрация по постоянния или по настоящия адрес, когато е направено искане за вписване в списъка за гласуване по настоящия им адрес.
Имейл на Община Брезово:
oba_brezovo©abv.bgПриложение № 14-НС - Заявление за гласуване с подвижна избирателна кутия (по чл. 37, ал. 1 и 2 от Изборния кодекс) Краен срок: 11.03.2017 г. до 17.00 ч.
В случай, че в срок до 11.03.2017 г. е образувана Подвижна избирателна секция, избирателите с трайни увреждания, могат да подават заявления за гласуване с Подвижна избирателна кутия в срок до 20.03.2017 г.
3. Всеки избирател може да поиска отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък с писмено заявление до кмета на общината, района, кметството или кметския наместник.
Приложение № 8-НС - Заявление за отстраняване на непълноти и грешки в избирателния списък (по чл. 43, ал. 1, изр. 1 от Изборния кодекс) Краен срок: 18.03.2017 г. до 17.00 ч.
4. Само кандидатите за народни представители, членовете на ЦИК, членовете на РИК и наблюдателите могат да подадат заявление за гласуване на друго място до общинската администрация по постоянния им адрес.
Краен срок: 11.03.2017 г. до 17.00 ч.